njää, en mä keksi mitään
Mistä olet tänään iloinen?
Valvoja: Moderaattorit
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Mistä olet tänään iloinen?
... hmmm ... ... ...
njää, en mä keksi mitään
njää, en mä keksi mitään
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
MrAFCMagic
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Kuuluis varmaan toiseen ketjuun, mutta molemmissa korvissa tulehdus, kova kuume ja eilen oli oksentelua. Nyt kurkku niin kipeä, että taidan päästä huutokaupasta halvalla, kun ääntä ei lähde. Toivottavasti noi korvat paranis, kun ei kuule mitää korkeita ääniä.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
-
TheSiren
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
Tajusin että olen huomenna täysi-ikäinen. Vihdoin.
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Viesti:
No niin, nyt mä keksein
Mulla on Markku Varjon Akvaariokalat-kirja tämän kuun!
Mulla on Markku Varjon Akvaariokalat-kirja tämän kuun!
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
MrAFCMagic
- Katalysaattori

- Viesti:
Sain vihdoin aikaiseksi mopokortin hankkimisen. 3kk sitä vetkuttelin ja jos oisin tiennyt, että tuo 45km/h (no taisin pikkasen enempi tossa kokeilla..) tuntuu nuin mukavalta ilman ruumiillista työtä, olisin menny heti, kun täytin 15.
Nonii, enää ei haittaa pitkä postimatka kasvien postitusta ajatellen. 
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
-
urppis
- Advanced Member

On sulla hilleri hieno akva!!!!Hilleri kirjoitti:Sain vihdoin aikaiseksi mopokortin hankkimisen. 3kk sitä vetkuttelin ja jos oisin tiennyt, että tuo 45km/h (no taisin pikkasen enempi tossa kokeilla..) tuntuu nuin mukavalta ilman ruumiillista työtä, olisin menny heti, kun täytin 15.Nonii, enää ei haittaa pitkä postimatka kasvien postitusta ajatellen.
Voi kun kehtais omastakin pienen kuvasen joskus tänne laittaa, mutta... noh....
Ja onnea mopokortin hankkimisen johdosta! Just kesäksi! kivaa!!!
Minä ole iloinen tänään ihan kaikesta! Kaloista, akvaarioista, keväästä, vapaapäivästä!!! Ja Siitä kun sain pelastettua platymamman pumpun takaa.. luulin, että on kuollut, kun liiskana siellä oli, mutta tuolla se iloisena ui ja tuli syömään... oli aamulla siellä, eli voipi olla, et joutunut kauankin virumaan raukka!!!
1000 litraa vesivahinkoa
Pääsen palaamaan kotikulmille täältä Turusta tänään! Mukavaa. Odotettavissa siis mm. tämän viikon ensimmäiset hyvät yöunet. Myös tuleva viikonloppu suunnitelmineen nostattaa fiilistä jo tänään.
-
MrAFCMagic
- Katalysaattori

- Viesti:
Onneksi oletettavasti katsoit tuon vanhan videon. Nyt akvaario ei ole ihan noin hieno, sillä itse pidin tuosta systeemistä enemmän, kuin nykyisestä, mutta ehkä joskus saatte katsella uutta sisustusta.urpojaturbo kirjoitti:On sulla hilleri hieno akva!!!!Hilleri kirjoitti:Sain vihdoin aikaiseksi mopokortin hankkimisen. 3kk sitä vetkuttelin ja jos oisin tiennyt, että tuo 45km/h (no taisin pikkasen enempi tossa kokeilla..) tuntuu nuin mukavalta ilman ruumiillista työtä, olisin menny heti, kun täytin 15.Nonii, enää ei haittaa pitkä postimatka kasvien postitusta ajatellen.
Voi kun kehtais omastakin pienen kuvasen joskus tänne laittaa, mutta... noh....
Ja onnea mopokortin hankkimisen johdosta! Just kesäksi! kivaa!!!
Minä ole iloinen tänään ihan kaikesta! Kaloista, akvaarioista, keväästä, vapaapäivästä!!! Ja Siitä kun sain pelastettua platymamman pumpun takaa.. luulin, että on kuollut, kun liiskana siellä oli, mutta tuolla se iloisena ui ja tuli syömään... oli aamulla siellä, eli voipi olla, et joutunut kauankin virumaan raukka!!!![]()
![]()
-
TheSiren
- Senior Member

Sain sähkökitaran. Rakastan sitä.
-
aquamarina
- Advanced Member

Ei tullut mätkyjä tänä vuonna, muttei kyllä juhliakaan, eivät edes aio palauttaa minun 75 senttiä, mitä olen veroja liikaa maksanut.
2000€ veronpalautusta. Sillä sitten matkalle ! 
Uudet kalaset
Olen iloinen auringonpaisteesta, uudesta pisteimumonnista ja kuudesta uudesta valkoeväruusutetrasta. Vaikka huomasinkin kahdella pienen vaalean samennuksen simässä vasta kun tulimme kotiin ja pääsin oikein läheltä tarkastelemaan... Mutta ehkä ne paranevat
Tsemp tsemp!
Oscura e profonda era e nebulosa tanto.
-
eriador
- Member

Pienestä platynpoikasesta 
-
TheSiren
- Senior Member

Tänään yhdeksi yöksi isolla porukalla mökille. Kelpaa.
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Viesti:
Upeasta löydöstä lähiympäristöstä! Löysin "kotitien jälkeisen tien" varrelta 50x20m kivijalan, jonka kellari on säilynyt "huonemaisena"... Kaikki kivinen on tallessa, kaivo, pränni ja laiturinalku. Talo on kuulemma palanut puolivuosisataa sitten ja ollut kunnon kartano. Itse en ole asiasta tiennytr tirin tappia.
Tänään mennään vanhemman kaverin kanssa tutkimaan ja kurkkimaan kaivoon... Jos vaikka löytyisi hauki!
Tänään mennään vanhemman kaverin kanssa tutkimaan ja kurkkimaan kaivoon... Jos vaikka löytyisi hauki!
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
hexa
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Porin Akvaariokerho
Upeasta ilmasta, tulevasta porin mopo ja piikki miitistä johon olisi tarkoitus mennä honda monkeyllä päristelemään
Lisäksi jään parhaan kaverini ja sen poikakaverin kanssa oman poikaystäväni luo yöksi
Saa nähdä mitä seuraa kun me neljästään lyödään viisaat päämme yhteen
Ja tottakai miekkapyrstö mukuloista
kiva että niitäkin on putkahtanut pitkästä aikaa 
Pessimisti ei pety
-
mc82
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Mahtava ilma, saadaan hetkellä millä hyvänsä terassiremppa valmiiksi (pidän hetken huilia täällä
) - päästään vielä tänään hyvien säiden aikana korkkaamaan ekat oluet terassilla, sen jälkeen grilli kuumaksi, oijoijoi... 
450 l Etelä-Amerikkaa:
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
Biotodoma wavrini, Biotodoma cupido, Pterophyllum leopoldi, Hypancistrus sp. L-66, Peckoltia sp. L-134
-
eriador
- Member

Sain kaikki kalat vihdoin omiin altaisiinsa ja poika- ja tyttömillikset eroteltua 
Toinen poikasakva meni rikki ja tästä saan hyvän tekosyyn katsoa toista, vaikkapa isompaa tilalle
Toinen poikasakva meni rikki ja tästä saan hyvän tekosyyn katsoa toista, vaikkapa isompaa tilalle
-
aukustiina
- Junior Member

Helmikirjoahvenet teki jättisuuren kudun. Käyttäytyvät silti todella kiltisti, suojelevat, mutta maltillisesti.
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Viesti:
Sain juuri kuulla, että inhoamieni labratöiden alku lykkääntyy vielä viikolla. Ja jos kaikki menee hyvin, valmistun kandidaatiksi vielä tässä kuussa. Sain myös kivoja töitä paikasta, johon tarjosin palveluksiani toista kuukautta sitten, ja olin jo aikaa sitten luopunut toivosta. Tuntipalkkaakin tulee komeasti, kun suurin osa hommasta on jo tehty ihan harrastusmielessä.
Tarkemmin ajatellen on kyllä upeaa, että työni on sama kuin harrastukseni. Saan vielä aika hyvää palkkaa siitä, että teen sitä mistä eniten pidän.
Uuden 520-litraisen akvaarion uutuudenviehätys ei ole vielä haihtunut, vaan käytän tuntikausia päivästä sen ihasteluun ja kalojen kotiutumisen seurailuun. Nauha-ankeriasmonneista yksi tulee jo valoisaan aikaan syömään!
Niilinhauet ovat jo kuin kotonaan. Lähipäivinä taidan saada tuon vanhan altaankin pois kököttämästä keskeltä olohuoneen lattiaa, jolloin olohuone akvaarioineen, kirjahyllyineen ja viidakkoineen pääsee kunnolla oikeuksiinsa. Oii. 
Tarkemmin ajatellen on kyllä upeaa, että työni on sama kuin harrastukseni. Saan vielä aika hyvää palkkaa siitä, että teen sitä mistä eniten pidän.
Uuden 520-litraisen akvaarion uutuudenviehätys ei ole vielä haihtunut, vaan käytän tuntikausia päivästä sen ihasteluun ja kalojen kotiutumisen seurailuun. Nauha-ankeriasmonneista yksi tulee jo valoisaan aikaan syömään!
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Viesti:
Historian tutkielma melkein valmis, ja tekoajan puolesta vuodesta enää viikko aikaa! Siis on vielä yksi lähdekirja käyttämättä...
Iloinen siitä, että on hyvä syy roikkua koneella.
Iloinen siitä, että on hyvä syy roikkua koneella.
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Siitä, että parturissa kampaus mielestäni onnistui. Tulisin iloisemmaksi, jos joku viitsisi vastata tohon mun 280l kalasto tulevaisuudessa -ketjuun...
-
TheSiren
- Senior Member

Tuli osteltua kaikenlaista. Varsinkin tuo Morbid Angelin Altars Of Madness oli loisto-ostos.
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Viesti:
Kevät, tutkielma onnistui HYVIN, euron maksanut kannettava levysoitin kirpparilta, joka toimii ihan täydellisesti!
Tässä on niin monta eri asiaa mistä olla iloinen...
Nostetaan huipulle kuitenkin kotiloitteni kutu!
Tässä on niin monta eri asiaa mistä olla iloinen...
Nostetaan huipulle kuitenkin kotiloitteni kutu!
!\/!. /\. /. x. ('';. €.