AkvaarioTyttö kirjoitti:Olisihan tuo paikkakunta ilmon perässä kauppapalstalla hyvä, mutta mua enemmän ärsyttää se, että ei lue tuolla tekstin sivulla olevassa pikkuprofiilissa kaikilla paikkakuntaa.
Mutta esim. hitaalla yhteydellä ei todellakaan jaksa aukaista jokaista mielenkiintoista ilmoitusta, joten olisi paljon helpompaa että heti otsikossa lukisi paikkakunta.
AkvaarioTyttö kirjoitti:Tässäkin ketjussa on
monia, joilla ei sitä paikkakuntaa siellä lue, joten älkääs valittako toisille samasta asiasta.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ei kaikki halua että se paikkakunta näkyy siinä sivussa ja sillä tuskin on mitään merkitystä näkyykö se vai ei, jos ei esim. tuolla kauppapuolella pyöri. Joten ei tässä nyt voida edes puhua samasta asiasta.
AkvaarioTyttö kirjoitti:Jos mua oikeesti kiinnostaa joku esim suodatin, niin yv tavoittaa myyjän
Mutta on erittäin kettumaista laittaa vaikka päälle 5 ihmiselle YV:tä vain kysyäkseen, että missä tavara sijaitsee. Sitten saat muistella ja pähkäillä, että joko se vastas ja joko mä siltä kysyin yms.
AkvaarioTyttö kirjoitti:Ja mun mielestä toi suoraan poistaminen ei ole kovin hyvä idea, koska samantien voidaankin poistella kirjoitusvirheinen otsikon omaavat ilmot ja niitä onkin aika paljon.

Pieni kirjoitusvirhe on hieman eri asia, kuin oleellisen asian puuttuminen lauseesta.
Esimerkkinä..
1.
Akvario 100L, Helsinki (huom kirjoitusvirhe
)
vrt.
2.
Akvaario
1.
Eheim aquabal 60 sisäuodatin, Oulu/post (ja taas ne virheet)
vrt.
2.
Suodatin
Lienee sanomattakin selvää, että vaihtoehto ykkösistä saa tarvittavan tiedon jo ennen ilmoituksen aukaisemista, pienistä kirjoitusvirheistä huolimatta. Vaihtoehto kakkosista taas ei selviä muuta, kuin että myynnissä on akvaario ja suodatin, ei mitään hajua minkä kokoinen ja että missä päin maailmaa.