Mistä styrox-laatikoita?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Mistä styrox-laatikoita?

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Saattaisikohan jostain löytää joko halvalla tai peräti ilmaiseksi käytettyjä styrox-laatikoita postilähetyksiä varten? Mitä niille laatikoille käy, joissa akvaariokaupoille tuodaan kalat/kasvit? Takaisin sinne mistä tulevatkin? Ei kai ainakaan roskiin?
joedoe
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Re: Mistä styrox-laatikoita?

Viesti Kirjoittaja joedoe »

Kannattaa kysyä akvaliikkeistä, josko niitä vois ostaa tai jopa saada ilmatteeksi.
Aikoinaan sain Kurjesta kiekkokalojen mukana. Saattaisivat antaa ilman kalaostojakin, jos kauniisti osaa pyytää. :D
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
Thapahiska

Viesti Kirjoittaja Thapahiska »

Itse olen ostanut ihan Etolasta oman stryroks laatikkoni jossa on kantokahva. Ei ole sellaista höttö styroksia vaan ihan kestävä.
Niemma
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Niemma »

meidän kaupasta saa ilmasiksi viedä tapolan styroksi laatikoita jos haluaa, muutoin menevät roskiin, en tajua edes miksi moisia ei uudelleen käytetä kun kuski tuo kuorman niin veis palautuksena vanhat ja pesisisvät ne, kauhee määrä styroksia menee roskiin.
Oon hakenut monta laatikkoa omiin tarpeisiin, tarvii tosin pestä laatikko.
Akvaariot 325l, 250l, 2x 70l, 20l.
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Täytyypi kysellä kaupoista siis. Harmi Niemma, että olet Pälkäneellä (oletan että kauppakin siellä), muuten tulisin hakemaan. :) Kaupasta ostetut styroxkassit ovat halpoinakin iso lisä postikuluihin ja ne ovat sellaisia tuotteita muutenkin, joita ei turhaan ostele, jos paketin vastaanottajalla ei ole tarvetta.
Niemma
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Niemma »

No kaveri kulkis työkseen tässä tampereen ja vantaan välilä, pääsääntöisesti joko vuosaaressa tai sitten shenkkerin terminaalilla.
Itsekkin välillä mukana et jopa ehkä mahdollista saada kulkeutumaan mukana.
Akvaariot 325l, 250l, 2x 70l, 20l.
Midorisea
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Midorisea »

Onko niit laatikoita löytynyt? Täällä toinen Lahtelainen tarvitsee myös :D !

Olen sellasten tarpeessa käärmeiden kuljetusta varten. Mikäli osaatte neuvoa mistä täältä lahdesta saa niin olisin kiitollinen! Olen kysellyt muutamasta isosta marketista mutta eivät anna/myy :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”