Mutta mitä ihmettä noin pienille voi antaa ruuaksi, löytyykö sellaisia ruokia jostain?
Hunajarihmakalojen poikaset
Valvoja: Moderaattorit
Hunajarihmakalojen poikaset
Huomasin, että hunajaiset olivat kuteneet ja nyt on pieniä nuijapäitä akvaariossa jossa koiras hoivailee niitä huolellisesti
Mutta mitä ihmettä noin pienille voi antaa ruuaksi, löytyykö sellaisia ruokia jostain?
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Hunajarihmakalojen poikaset
Uudessa Akvaariokalat-kirjassa kehotettiin tarjoamaan labyrinttien poikasille ensin nestemäisiä poikasruokia tai tomumaisia kankaan läpi puristettuina. Tuota jälkimmäistä olen kokeillut vastakuoriutuneille paratiisikalan poikasille, jotka varmaan ovat samaa kokoluokkaa hunajarihmojen kanssa - eli olemattomia.Rihmis kirjoitti:Huomasin, että hunajaiset olivat kuteneet ja nyt on pieniä nuijapäitä akvaariossa jossa koiras hoivailee niitä huolellisesti![]()
Artemiaa ja sensellaista voi antaa sitten kun vähän kasvavat.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
-
Nightfish
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: Hunajarihmakalojen poikaset
Heip! Lainaan vähän ketjua jos sopii
Huomasin nimittäin äsken saman ilmiön mun altaassa. Näin miten uros palautteli karanneita poikasia pesään
Luulin ensin että söi ne..
Onkohan poikasilla mitään mahdollisuuksia pärjätä, en tiedä millä pystyisin tähän hätään esim rajamaan pesää..
En voinut kuvitetlla että ne jo onnistuisi tässä puuhassa kun on ollut nämä kalat vasta kuukauden mulla.. ja luulin että uros vain harjoittelee pesäntekoa kun se ei ollut mikään varsinainen pesä.. Eilen oli naaraalla kyllä tosi hieno raita, siitä päättelin että ehkä ne jotain yrittävät kohta
Onkohan poikasilla mitään mahdollisuuksia pärjätä, en tiedä millä pystyisin tähän hätään esim rajamaan pesää..
En voinut kuvitetlla että ne jo onnistuisi tässä puuhassa kun on ollut nämä kalat vasta kuukauden mulla.. ja luulin että uros vain harjoittelee pesäntekoa kun se ei ollut mikään varsinainen pesä.. Eilen oli naaraalla kyllä tosi hieno raita, siitä päättelin että ehkä ne jotain yrittävät kohta
128 l altaassa ui 1 kardinaalitetraa, 9 kiilakylkeä, 3 klovninuoliaista, 1 partamonni ja 4 piikkisilmää. Altaassa asuu myös 10 leväsukarapua