Helmipartamonni
Valvoja: Moderaattorit
Helmipartamonni
Akvaario Kurjessa Tikkurilassa on AITOJA Helmipartamonneja Brasiliasta, hintaa 11 € kipale.
Joku muistaakseni joskus kyseli näitä.
Joku muistaakseni joskus kyseli näitä.
"Aito helmipartamonni Brasiliasta" Mikähän sekin mahtaa olla. Laskin pikaisesti montako L-numeroa on helmipartamonneilla. Päädyin lukuun 24. Todellisuudessa jokaisella vähänkään helmeilevällä tunnetulla partiksella on numero. Se tieto olisi huomattavasti tärkeämpi kuin brasilialainen aitous. Mutta eihän älliä Kurjessa käytetä. "Kuningastiikeripleko" kuulostaa paljon komeammalta.
-
Holstedt
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
prboy kirjoitti:Mutta eihän älliä Kurjessa käytetä.
Sopisko, että ne henkilökohtaiset kaunat Akvaario Kurkea tai mitä tahansa liikettä kohtaan säästettäisiin kirjoitettavaksi johonkin toiseen forumiin? Vai?
-Holzig-
Edit: Siistitty koko tästä eteenpäin tuleva keskustelu jokaisen viestin osilta : Rääkky
Sopisko, että ne henkilökohtaiset kaunat Akvaario Kurkea tai mitä tahansa liikettä kohtaan säästettäisiin kirjoitettavaksi johonkin toiseen forumiin? Vai? Ymmärrämme toki, että harmittaa jos olet saanut porttikiellon, mutta silti...
Bullshit! Kerro, koska olet nähnyt Kurjessa käytettävän L-numeroita?
(edit: plastikkakirurginen toimenpide)
-
Holstedt
- Advanced Member

Juuri niin. Siitä ei montaa päivää aikaa kun kirjoitit vaatien miten saa olla todella tarkkana arvostellessaan liikkeitä julkisesti. Muisti valikoiva vai eikö koske sinua itseäsi?prboy kirjoitti: Bullshit!
(edit: plastikkakirurginen toimenpide)
Karin liike nyt kuitenkin pääkaupunkiseudun parhaimmistoa monella tapaa, suosittelen, oli teidän välinne mitkä hyvänsä.
-Holzig-
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Hröhöm... eiköhän tästä henkilökohtaisuus jutusta olla jo keskusteltu?
Henkilökohtaisuudet eivät kuulu tälle palstalle! Jos joillakin henkilöillä on näitä henkilökohtaisia erimielisyyksiä niin ne sietää selvitellä jollain muulla tavalla kuin täällä julkisesti!
Holzig: luulen että Pertti tarkoitti "ällillä" L-numeroita, ei sitä mitä sinä luulit. Jokatapauksessa nämä välien selvitykset eivät kuulu tänne, jotan pyydänkin kauniisti että lopettaisitte, kumpikin, ns hyvän sään aikana. Kiitos!
Lopuksi pyydänkin että "pojat" kättelee ja sopivat tämän asian!
Tässä vois olla jotain fiksua tekstiä...
Henkilökohtaisuudet eivät kuulu tälle palstalle! Jos joillakin henkilöillä on näitä henkilökohtaisia erimielisyyksiä niin ne sietää selvitellä jollain muulla tavalla kuin täällä julkisesti!
Holzig: luulen että Pertti tarkoitti "ällillä" L-numeroita, ei sitä mitä sinä luulit. Jokatapauksessa nämä välien selvitykset eivät kuulu tänne, jotan pyydänkin kauniisti että lopettaisitte, kumpikin, ns hyvän sään aikana. Kiitos!
Tässä vois olla jotain fiksua tekstiä...
-
Holstedt
- Advanced Member

Sen verran mitä Akvaario Kurjen Karia ja Perttiä tunnen niin en epäile hetkeäkään mistä oli kyse. Voimme toki luulla eriävästi.Holzig: luulen että Pertti tarkoitti "ällillä" L-numeroita, ei sitä mitä sinä luulit.
Jep. Koska vaan.
-Holzig-
Tämä vaatii kyllä muutaman kommentin.salonen kirjoitti:Henkilökohtaisuudet eivät kuulu tälle palstalle! Jos joillakin henkilöillä on näitä henkilökohtaisia erimielisyyksiä niin ne sietää selvitellä jollain muulla tavalla kuin täällä julkisesti!
Minulla ei ole ollut henkilökohtaisesti mitään Kurjen Karia vastaan. Esittäni kritiikki kohdistui vain ja ainoastaan kalojen oikeisiin nimiin. Kuten olen toisaallakin täällä Webissä juuri kirjoittanut, niin eläinsuojelulaki kuin sen nojalla annetut päätökseksetkin lähtevät siitä, että myös kaloille on annettava lajikohtaista hoitoa ja kaloista on kerrottava lajikohtaista tietoa. "Aito helmipartamonni Brasiliasta" ei kerro mitään eikä sen perusteella voi löytää lisää tietoa lajista.
Jos tilanne on Kurjessa muuttunut siitä kun olen viimeksi käynyt, sen olisi voinut kertoa keksittyjen henkilökohtaisten kaunojen ja porttikieltojen sijasta ja minä olisin myöntänyt olleeni väärässä. En kuitenkaan paljosta tekstistä huolimatta ole vieläkään saanut tietää, mikä se kyseisen partiksen L-numero on. Jos tuonkaltaista vastausta ei sitten saa kutsua roskaksi, olen väärässä paikassa eli
Adios amigos, hymyillään jos tavataan.
-
Holstedt
- Advanced Member

prboy kirjoitti:Tämä vaatii kyllä muutaman kommentin.
Esittäni kritiikki kohdistui vain ja ainoastaan kalojen oikeisiin nimiin.
Jos tilanne on Kurjessa muuttunut siitä kun olen viimeksi käynyt, sen olisi voinut kertoa keksittyjen henkilökohtaisten kaunojen ja porttikieltojen sijasta ja minä olisin myöntänyt olleeni väärässä.
Adios amigos, hymyillään jos tavataan.
Hyvä, että korjasit asian. Uskomme toki tarkoituksesi kerta tarkensit.
Minä olen vain sattunut joskus kuulemaan keskustelun, josta varmaan sitten päättelin väärin henkilökohtaisten välienne luonteen. Keksimäänhän minä en mitään ala. Sinunkin jo pitäisi se tietää.
Jos et ole pitkään aikaan liikkeessä käynyt niin suosittelen käväisemään. Ota kamera mukaan.
Ja tietysti hymyilemme kun tapaamme.
-Holzig-
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
On pakko auikaista sanainen arkkunsa tässä asiassa...
Niin ja kuinka sitten kävikään Pertti poistui tuohtuneena foorumista, eikä ole muutaman kuukauden päästäkään leppynyt. Nyyh...
Meikäläisen on niin kauhean vaikea ymmärtää aikuisten miesten riitoja (Olenhan nainen)
Olisi kovin mukavaa, jos ihmiset saisivat joskus sovittua tämänkin riidan. Pertti Rassi olisi niin hyvä tyyppi olemaan tällaisen foorumin asiantuntijana.
Jotenkin tuntuu siltä, että kärpäsestä tuli jossain vaiheessa härkänen.
En minä tätä kellekään pahalla kirjoittanut, enhän edes tunne teitä.
Niin ja kuinka sitten kävikään Pertti poistui tuohtuneena foorumista, eikä ole muutaman kuukauden päästäkään leppynyt. Nyyh...
Meikäläisen on niin kauhean vaikea ymmärtää aikuisten miesten riitoja (Olenhan nainen)
Olisi kovin mukavaa, jos ihmiset saisivat joskus sovittua tämänkin riidan. Pertti Rassi olisi niin hyvä tyyppi olemaan tällaisen foorumin asiantuntijana.
Jotenkin tuntuu siltä, että kärpäsestä tuli jossain vaiheessa härkänen.
En minä tätä kellekään pahalla kirjoittanut, enhän edes tunne teitä.