Kiitoksia
Valvoja: Moderaattorit
-
nicholaus82
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
Kiitoksia
En nyt varma kuuluuko tämä tälle osastolle mutta pakko sanoa että reilun vuoden suunnittelin akvaa ja vihdoin sen hommasin ja aivan täysin koukuttavaa hommaa kun nyt jo isompaa katsellut
Mutta siis kiitos kaikille teille jotka olette vastanneet mun hölmöihin kysymyksiin ja olette antaneet neuvoja kyllä kaikissa akva-asioissa loistavasti. Niin asiat sujuneet hienosti ja täytyy sanoa, että se loistava yhteisö jossa jokainen valmis neuvomaan jne harvemmin tälläistä löytyy kyllä joten kiitos vielä kaikille ja enköhän myös jatkossa apua anele täällä 
"pakkanen kesyttää nudistin"
-
Kiksu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Re: Kiitoksia
Kirjoittele muutenkin kuulumisia ja toivottavasti sun harrastus sujuu ilman suurempia ongelmia.
Minustakin tämä sivusto on hyvä. Sinun mainitsemiesi asioiden lisäksi täältä löytää paljon tietoa jos on intoa opiskella ja lukea vanhojakin keskusteluja. Ajanvietteeksi sopii myös hyvin, koska huumoripuolikin on edustettuna, joskus tarkoituksella ja toisinaan tahattomasti.
Kultakalat
-
amatööriakvaristi
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
Joo, sama täällä, en kyllä olisi tullut toimeen ilman kaikkia AWläisiä ! Kiitokset myös multa 
Akvaarioharrastuksen vasta aloittanut amatööriakvaristi, joka omistaa 100-litraisen pöntön.
-
bluefish1
- Senior Member

- Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Olen samaa mieltä, itse olen saanut paljon hyviä vastauksia ja neovoja AW:stä! Eli kiitos kovasti
!
Välillä tahtoo näitä projekti ideoita tulla, joten yrittäkää kestää
.
Välillä tahtoo näitä projekti ideoita tulla, joten yrittäkää kestää