Mulla on Tetratec EX700 170-litraisessa, ja EX2400 tulee kiekkolaan.
Tuo 700 on täysin äänetön (sopii hifistillekin), minusta tosi helppo käytössä. Kun pitää putsata, hanayksikkö vaan irti (itse kierrän vielä virtauksetkin nollille, varmistuksen varmistus

) ja pönttö kylpyammeeseen. Korit huljutan yksitellen saavissa, jossa vedenvaihtovedet. Sitten korit takaisin (vanu vaihtoon, tiivistysten puhdistus ja rasvaus) ja suodatin takaisin kaappiin ja hanayksikkö kiinni. Pari painallusta pumpusta ja suodatin alkaa täyttyä. Lopuksi virta päälle ja kevyt hölskis jos on ilmaa sisällä (vartissa selviää koko hommasta).
Letkut puhdistan parvekeletkun avulla (saa kovan paineen), ja putket on helppo putsata kun kaikki osat irtoavat.
Mulla on massoina makarooneja, biopalloja, karkeasuodatuslevy ja suodatinvanu. Mulla ei ole tukkeutunut mikään, kevyt huljaisu saavissa riittää, en ota edes massoja pois koreista.
Ja senhän tosiaan voi täyttää millä haluaa, nuo massat tulevat suodattimen mukana. Mitään vuotoa mistään ei ole tapahtunut, enkä ole joutunut vispailemaan liittimien kanssa kertaakaan.
Innolla odotan 2400:sen käyttöönottoa, se tosin taitaa olla jo kokonsa puolesta pitää jotain ääntä, nähtäväksi jää.