Heh, heitä ykkönen eteen ja kerro 1.5:lla dollareiksi.SpiderWoman kirjoitti:Minka hintainen se on Suomessa?

Valvoja: Moderaattorit
WOW! Kylla jo kannattaa tilata USA:sta ja maksaa tullit ja rahdit ja silti tulee viela edullisemmaksi. Teilla on siella nyt niin hyva kurssi dollaria kohti.Kimmo S kirjoitti:Heh, heitä ykkönen eteen ja kerro 1.5:lla dollareiksi.SpiderWoman kirjoitti:Minka hintainen se on Suomessa?~140e --> 210 dollaria. Tuli silloin tarpeeseen. Olen samaa mittaria nähnyt eurooppalaisissa kaupoissa ~70 euron hintaan.
No kyllä jo kannattais tohon hintaan tilata! oiskohan täällä halukkaita jos sais jonkin näköisen kimppa tilauksen tehtyä?Tassa on hyvin sama kuin meidan malli, hinta $43.99 + rahti
http://www.thatpetplace.com/pet/prod/199289/product.web
Velipoika tilaa paljon kamaa taalta, laittaa osoitteksi mun osoitteen ja ma sitten lahetan ne sille. Esim rahti tuolle osalle ehka $20-25 kun lahtee kotiosoitteesta postin mukaan.
Hei hei pojat (ja tytöt). Älkää ohittako mun kysymystä.Idefix kirjoitti:Tein sitten äsken kokeen ja laitoin vaa'alla punnitsemalla 100g suolaa ja 3000g vettä. Tuloksen ymmärtääkseni pitäisi olla noin 1,022 mutta molemmat mittarit näyttää 1,016.
.
.
.
Onko suolapitoisuus testini (punnitsemalla) tehty teidän mielestä oikein? Jos testi on tehty oikein on suolapitoisuuteni ollut 1,030 tai jopa yli.
Akvaariolinnassa ainakin oli 35ppt liuosta viimeksi hyllyssä, en tiedä miten toimittelevat vai toimittelevatko mitenkään.Booey kirjoitti:Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa mistä voisi tilata kalibrointinestettä refraktometrille? Vaikka ko. kapine onkin suht uusi niin vainoharhaisuus puskee päälle ja on tarve tarkastaa mittarin paikkansapitävyys.