Dodiin, mä sitten kuvittelin, että mulla on aikaa rakentelulle vaikka ja kuinka kun kuulin, että puolisentoista vkoa - kaks viikkoa menee ennenkuin allas tulee mulle. No, sehän tulikin sitten tuossa jo nyt pari päivää sitten! Onneks olin lecaharkkoja kannellut (16kpl, 10kg/harkko, 59x19x12 kokosia) partsille parina päivänä ja oli ne valmiina. Liimapuulevyjä kävin ostamas yhden 18 mm ja yhden 28 mm Bauhausista.
Nooh, ilosena aloin sitten väsäämään tätä jalustaa eilen ja aattelin, että jee jee kohta se on valmis, liimasin neljä pinoa yhteen n.41 cm välein 18 millisen levyn päälle. Laitoin lopuksi tuon 28mm siihen näiden päälle ja Woila! Ja ketut
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Harkkopinotpa onkin sitten eri korkusia vaikka harkkojen piti olla kaikkien saman kokosia. Pinot sitten eilen siirreltiin vierekkäin ja katsottiin niin ovat sitten n.1-2mm eroja näissä pinossa ja kun tod.näk. tuo liimapuulevy saattanee olla vähän myös kupera niin heittohan oli yhden palkin kohdalla semmoset sentin verran!
Ei naurata tätä tätiä ei. Allas pitäs hakea, kantajien osalta siirtyy ens viikkoon näillä näkymin ja tuo pöytä pitää saada tasaseks ennen altaan tuloa....
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
voihan vinelo. Eilen käytiin hakemassa sitten kiinnityslaastia Biltemasta, jotta saadaan nuo heitot pois. Meinaa mennä jo herrrmot, vaikka vasta eka ohut kerros laastia on eilen illalla laitettu ja tänään lisää... ei tää mennytkään niinku olin suunnitellut.. homma siis jatkuu....
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.